TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
Program szkolenia:
1. Komunikacja, jako podstawa technika w sprzedaży - siła pytań w sondowaniu potrzeb.
Komunikacja interpersonalna
Bariery komunikacji
Test „mój styl komunikacji”
Techniki skutecznej komunikacji i ich wpływ na sprzedaż
„Sztuka zadawania pytań”
Zanim rozpoczniesz prezentację… analiza potrzeb klienta
Rozpoznawanie ukrytych potrzeb klienta
Procesy decyzyjne klientów
2. Autoprezentacja w sprzedaży – efekt pierwszego wrażenia w sprzedaży.
Sprawdź, kim jesteś
Dialog z osoba postrzegającą świat w odmienny sposób niż ja
Język ciała w sprzedaży
Siła komunikacji niewerbalnej czyli spójny wizerunek podczas przekazu by poziom werbalny i niewerbalny był identyczny
Dopasowanie się do rozmówcy
3. Elementy prezentacji produktów wynikające z badanych potrzeb.
Podstawowe elementy podczas prezentacji
Budowa oferty handlowej – na co ludzie zwracają szczególną uwagę
Różnice w podejmowaniu decyzji przez klientów, w zależności, od jakości i ceny produktów
Siła argumentacji i przedstawiania swoich racji
Techniki wywierania wpływu na innych
4. Manipulacje ze strony klientów.
Rozpoznawanie i przeciwdziałanie
Istota manipulacji i perswazji
Model przetwarzania informacji i elementy filtrujące informację
Technika „dostrajania” i „prowadzenia”.
Moc i magia słowa
5. Techniki negocjacji i zamykanie sprzedaży.
Umiejętność rozpoznawania sygnałów o podjęciu decyzji zakupu od klienta
Techniki zamykania sprzedaży
Praktyczne przećwiczenie skutecznych technik zamykania sprzedaży
Cel szkolenia
Szkolenie ma na celu ugruntowanie wiedzy na temat technik sprzedażowych trendów i nowych technik oraz poznanie nowych trendów i nowych technik w sprzedaży.
Grupa docelowa
Grupa docelowa:
Sprzedawcy
Handlowcy
Telemarketerzy
Certyfikaty
Certyfikat ukończenia szkolenia
Harmonogram
2 dni- po 8 godzin w siedzibie klienta na terenie całej Polski lub w salach szkoleniowych firmy Baccata Enterprise w Warszawie
Pozostałe szkolenia Organizatora
- 3500 zł - Skuteczny Lider Zespołu
- 3500 zł - Jak skutecznie badać potrzeby klienta
- 250 zł - KOMPLEKSOWE SZKOLENIA BHP DLA FIRM
- 3500 zł - OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
- 3700 zł - ZARZĄDZANIE CZASEM
- 3500 zł - EFEKTYWNEA SPRZEDAŻ WRAZ Z ELEMENTAMI PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA.
- 3500 zł - NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻy
- 3500 zł - COACHING W PRACY MENADŻERA
- 4000 zł - Pozytywny feedback – czyli jak udzielać informacji zwrotnej
- 4500 zł - TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ BIZNESOWYCH
- 2500 zł - TECHNIK OBRONY CENY - NEGOCJACJE
- 4500 zł - SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON - TELEMARKETING
- 3500 zł - W czym mogę pomóc – czyli jak skutecznie badać potrzeby klienta
- 3500 zł - Obsługa Trudnego Klienta – Strategia Obsługi
- 4500 zł - ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
- 4500 zł - REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW
- 3500 zł - Ty decydujesz co kupi Klient, czyli jak wpływać na decyzje zakupowe Klientów
- 2500 zł - PROFESJONALISTA W KONTAKCIE Z KLIENTEM
- 3000 zł - ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI W CALL CENTER PRZEZ LIDERÓW ZESPOŁU
- 2500 zł - Być menedżerem, czyli jak działać skutecznie
Informacje podstawowe
- Organizator: Baccata Enterprise Sp. z o. o.
- Rodzaj szkolenia: Zamknięte
Cena: 3500 zł Netto